Διαφήμιση

 

 

 

User login

Πρόσω ολοταχώς για ανάπτυξη, Κέρκυρα, Παξοί, Λευκάδα, Ιθάκη, Κεφαλονιά και Ζάκυνθος.

Άμεσα η ενδοεπτανησιακή σύνδεση, με απόφαση του Υπουργείου Ναυτιλίας

Για πρώτη φορά στα χρονικά, αναμένεται να σπάσουν τα κοντέρ στους ρυθμούς ανάπτυξης των Ιονίων Νήσων καθώς, η προ ολίγων μηνών υπόσχεση του Πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα, για ακτοπλοϊκή σύνδεση μεταξύ των Επτανήσων πήρε από χθες, σάρκα και οστά.

Για την Κέρκυρα, Λευκάδα, Κεφαλονιά και Ζάκυνθος, ξημερώνει μια νέα εποχή επικοινωνίας, που αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της ανάπτυξης. 

Όπως είναι γνωστό, τα Επτάνησα, ζούσαν όλα αυτά τα χρόνια συγκοινωνιακή απομόνωση μεταξύ τους, και όλη η επικοινωνία από το ένα νησί στο άλλο, γινόταν μέχρι στιγμής, μέσω… Πελοποννήσου, Στερεάς Ελλάδας και Ηπείρου!!! Αυτό, εκτός της ταλαιπωρίας του ταξιδιού που διαρκούσε 36 ώρες, είχε ως αποτέλεσμα, την απομόνωση των νησιών και την παντελή έλλειψη επικοινωνίας μιας περιοχής, με ταυτόσημη νοοτροπία κατοίκων, πολιτισμό που βασίστηκε στις ίδιες ρίζες, παρόμοια ήθη και έθιμα.

«Ξένα μεταξύ τους» ήταν τα νησιά του Ιονίου, γιατί και στο 7ο Περιφερειακό Συνέδριο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης που έγινε στις αρχές Δεκεμβρίου 2017 στην Κέρκυρα με τίτλο: «Το λόγο έχουν τα Ιόνια Νησιά», η εξαγγελία δια στόματος πρωθυπουργού, που ανέλαβε να υλοποιήσει το Υπουργείο Ναυτιλίας,  ήταν σαφής: να ξεκινήσουν άμεσα οι διαδικασίες, ώστε στις αρχές του 2018, όλα τα Επτάνησα να έχουν εσωτερική σύνδεση μεταξύ τους.

Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Παναγιώτης Κουλουμπής, δήλωσε ότι αυτή η κυβέρνηση, υπόσχεται και υλοποιεί, σε μη προεκλογική περίοδο και με τη νέα προοπτική, θα δημιουργηθούν δυνατότητες διαφορετικής δυναμικής στην περιοχή.

Έτσι, χθες, Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2018, στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, εξελίχθηκε ο διαγωνισμός για την ανάληψη της γραμμής Κέρκυρα – Παξοί – Λευκάδα – Ιθάκη – Κεφαλονιά και Ζάκυνθος και επιστροφή, τρεις φορές την εβδομάδα αρχικά. Τα αποτελέσματα για την επιλογή της ναυτιλιακής εταιρείας που πληροί τις προδιαγραφές, αναμένονται εντός των επομένων ημερών.

Η έναρξη των επιδοτούμενων δρομολογίων, έχει προγραμματισθεί για τις 28 Μαΐου 2018 και η λήξη του θερινού Προγράμματος, θα είναι στις 16 Σεπτεμβρίου. Ως ελάχιστη μεταφορική ικανότητα, το Υπουργείο ορίζει για τους χειμερινούς μήνες τους 90 επιβάτες και τους καλοκαιρινούς, τους 170, με ελάχιστο ολικό μήκος τα 29 μέτρα. Ως ανώτατο μίσθωμα ανά δρομολόγιο, ορίσθηκαν τα 12.400,00 ευρώ. 

Με το εγχείρημα αυτό, αναμένεται να αλλάξει ριζικά το τοπίο στα όμορφα Επτάνησα. Να αποκατασταθεί η αδικία της αναιτιολόγητης απομόνωσης των νησιωτών, που δεν εισακούστηκαν, από καμία προηγούμενη κυβέρνηση. Η γειτνίαση των κατοίκων της ίδιας Περιφέρειας,  παρά την ομοιογένεια, παρέμενε μόνο στα χαρτιά και στον αυτοδιοικητικό χάρτη. Και, παρόλο που οι ίδιοι «φυλάττουν Θερμοπύλες»  των δυτικών συνόρων της χώρας, παρόλο που συνέβαλαν στον πολιτισμό και στον κορβανά της κρατικής οικονομίας, επί σειρά δεκαετιών ήταν καταδικασμένοι να ζουν το απίστευτο: επικοινωνιακά, ξένοι μεταξύ τους!

Ο υφυπουργός Νεκτάριος Σαντορινιός, ασχολούμενος με τη νησιωτική  αυτοδιοίκηση επί σειρά ετών,  γνωρίζοντας τις επιπτώσεις της απομόνωσης, με την ευκαιρία της διεξαγωγής του διαγωνισμού τόνισε στο readfree.gr: «Μετά από τόσα χρόνια, και αφού δεν υπήρξε δυνατότητα από προηγούμενες κυβερνήσεις για εφαρμογή, έστω και  στο ελάχιστο των νησιωτικών πολιτικών, θα κάνουμε τα αδύνατα δυνατά, ώστε τα Επτάνησα, να αποκτήσουν την αυτονόητη συνοχή,  την προοπτική ομοιογενούς εξέλιξης αναλογικά και την αίσθηση της πραγματικότητας, ότι υπάρχει ελευθερία κινήσεων για  μετάβαση από το ένα νησί στο άλλο χωρίς καθυστερήσεις, χωρίς περιορισμούς, χωρίς τεράστιο κόστος, χωρίς χρονοβόρες περιπλανήσεις μέσω της ηπειρωτικής Ελλάδος, για ένα ταξίδι, μόλις 3.30΄ ωρών. Σχεδόν, στο 1/10 του χρόνου.

Ήταν αδιανόητη αυτή η χρόνια απομόνωση, μιας περιοχής, με πανέμορφα νησιά, ιδιαίτερο πολιτισμό, τουρισμό και εμπόριο. Υπάρχει τεράστιο πεδίο ανάπτυξης στα Ιόνια Νησιά και το Υπουργείο Ναυτιλίας, είναι αποφασισμένο να δώσει όλες αυτές τις ευκαιρίες, υλοποιώντας την υπόσχεση του πρωθυπουργού, στο αυτοδίκαιο αίτημα των Επτανησίων.» κατέληξε ο κ. Σαντορινιός.

Γράφεις ελεύθερα...

Οικονομική Πολιτική: Βάρος στοχασμού βέλτιστης λύσης. Του Ηλία Καραβόλια. 

http://readfree.gr/node/12446

Editorial

50 ΧΡΟΝΙΑ - Απλά... ΒΑΠ!

http://www.vap.gr

Η ΒΑΠ έχει ως έδρα την Ρόδο αλλά δραστηριοποιείται σε όλα τα Δωδεκάνησα και την υπόλοιπη Ελλάδα. Κοντά σας από το 1967, με το ίδιο μεράκι και όρεξη στηρίζουμε τον τόπο που μας έχει στηρίξει τόσα χρόνια! Αναψυκτικά, νερό, χυμοί, μπύρα, τσάι με γεύσεις και τόσα άλλα που έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη και την αγάπη των καταναλωτών.

Διαφήμιση